دوستان 2020

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

دوستان 2020

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم پرنده اثر محسن یگانه پیشواز ایرانسل

ایرانسل,محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم پرنده اثر محسن یگانه,ام تی ان موزیک,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز محسن یگانه,متن آهنگ پرنده محسن یگانه,پیشواز ایرانسل,آشپزی ایرانی ته چین مرغ,پ

محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم پرنده اثر محسن یگانه پیشواز ایرانسل

نگران بودم آه میکشیدم از ته دل من به جای هردومون غصه میخوردم انقدر فکر تو بودم که زخمامو یادم رفت انقدر که نفهمیدم کی و کجا ، کی و کجا ، کجا مُردم کجا مُردم

پیشواز ایرانسل کد آهنگ آلبوم پرنده اثر محسن یگانه

ایرانسل,محسن یگانه  کد آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم پرنده اثر محسن یگانه,ام تی ان موزیک,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز محسن یگانه,متن آهنگ پرنده محسن یگانه,پیشواز ایرانسل,آشپزی ایرانی ته چین مرغ,پ

پیشواز ایرانسل کد آهنگ آلبوم پرنده اثر محسن یگانه

پیشوازهای پاپ ایرانسل ، پیشواز ایرانسل کد آهنگ آلبوم پرنده اثر محسن یگانه با متن آهنگ تقدیم شما .

پیشواز ایرانسل کد آهنگ آلبوم پرنده اثر محسن یگانه

٣٣١٨۶۶١ / پرنده / محسن یگانه
٣٣١٨۶۶۲ / پرنده ۲ / محسن یگانه
٣٣١٨۶۶۳ / پرنده ۳ / محسن یگانه

متن آهنگ پرنده محسن یگانه

نگران بودم الان کجای این شهری
نکنه راه خونمونو گُم کردی
یا اگه دلت هوای خونمونو کرد
تا کجای راهو اشتباه ، اشتباه برگردی

نگران بودم آه میکشیدم از ته دل
من به جای هردومون غصه میخوردم
انقدر فکر تو بودم که زخمامو یادم رفت
انقدر که نفهمیدم کی و کجا ، کی و کجا ، کجا مُردم
کجا مُردم

منو اینجوری به خاطرت بسپر
یه پرنده که غصه تو میخورد
یه پرنده که منتظر نشست و نشست
یه پرنده که کنج لونش مُرد

منو اینجوری به خاطرت بسپر
یه پرنده که غصه تو میخورد
یه پرنده که منتظر نشست و نشست
یه پرنده که کنج لونش مُرد

پیشواز ایرانسل کد آهنگ آلبوم پرنده اثر محسن یگانه  ، برای فعالسازی کد مورد نظر را به ۷۵۷۵ ارسال کنید هرینه این پیشواز ۳۰۰ تومان و مدت یکماه اعتبار دارد.

مطالب بیشتر از سایت ما

آشپزی با مایکروفر طرز تهیه نیمرو با مایکروفر مایکروفر

محسن یگانه آوای انتظار همراه اول کد آهنگ پیشواز محسن یگانه آلبوم نگاه کد پیشواز جاده

طرز تهیه غذای مقوی برای کودک تزیین غذای کودک تزیین غذای کودک

ایمان قیاسی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دریا با صدای ایمان قیاسی ایرانسل

احسان حق شناس کد آهنگ پیشواز همراه اول دوستت دارم احسان حق شناس پیشواز

کیک و شیرینی طرز تهیه چیز کیک کدو حلوایى دو رنگه جوز هندی

سالار عقیلی کد آهنگ پیشواز همراه اول کاروان مست سالار عقیلی پیشواز

مازیار فلاحی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ طاقت غم مازیار فلاحی ایرانسل

معرفی بخورهای مفید برای پوست بخور پوست

راهکارها و ترفندهایی برای کشیدن سایه چشم آرایش چشم