دوستان 2020

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

دوستان 2020

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشک میثم ابراهیمی ایرانسل

ا,کد آهنگ ایرانسل,ایرانسل,کد پیشواز,ام تی ان موزیک,کد پیشواز میثم ابراهیمی,آشپزی ایرانی رزا منتظمی,میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشک میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشک میثم ابراهیمی ایرانسل

♫♫♫ زول زدم به آینه جای چشمتو هنوز دوست ندارم این عذابو حس کنی یه روز اشک یعنی وایستادن تو اوجِ خستگی درد قلبه که نمیشه جایی ام بگی رنگ در پریده بس که منتظر شدم تو بهم بدی نکردی بد شدم خودم پرسه میزنم دوباره زیر آسمون اشک یعنی عطر تو هوای خونمون

ا,کد آهنگ ایرانسل,ایرانسل,کد پیشواز,ام تی ان موزیک,کد پیشواز میثم ابراهیمی,آشپزی ایرانی رزا منتظمی,میثم ابراهیمی  کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشک میثم ابراهیمی

پیشواز پاپ ، ایرانسل پیشواز کد آهنگ اشک اثر میثم ابراهیمی در دو قطعه با متن آهنگ تقدیم به شما .

۵۵١١٠٠٣٩ / اشک۲ / میثم ابراهیمی
۵۵١١٠٠٣٨ / اشک / میثم ابراهیمی

♫♫♫ متن آهنگ اشک میثم ابراهیمی ♫♫♫

اشک روی گونه هام یه یادگاریه
اشک جزو زندگیمه خیلی عادیه
اشک همدم چشای بی قرارمه
اشک مرهمه غمای گنگو مبهمه
اشک یعنی من دلم گرفته از همه
اشک یعنی جای من تو زندگیت کمه
اشک حرف بی صدای قلب خستمه
اشک رنگ ِ عشقه  رنگِ غربتو غمه

اشک آبروی عشقِ روی صورتم
جای تو یه آینه مونده توی خلوتم
راه نداره دل به دل که خیسِ چشم من
اشک یعنی با سکوت شب یکی شدن
گریه میکنم به حال و روز بیخودم
اشک یعنی کاش عاشقت نمیشدم

♫♫♫
زول زدم به آینه جای چشمتو هنوز
دوست ندارم این عذابو حس کنی یه روز
اشک یعنی وایستادن تو اوجِ خستگی
درد قلبه که نمیشه جایی ام بگی
رنگ در پریده بس که منتظر شدم
تو بهم بدی نکردی بد شدم خودم
پرسه میزنم دوباره زیر آسمون
اشک یعنی عطر تو هوای خونمون

اشک آبروی عشق  روی صورتم
جای تو یه آینه مونده توی خلوتم
راه نداره دل به دل که خیس ِ چشم من
اشک یعنی با سکوت شب یکی شدن
گریه میکنم به حال و روز بیخودم
اشک یعنی کاش عاشقت نمیشدم

مطالب بیشتر از سایت ما

مرتضی پاشایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم گل بیتا مرتضی پاشایی ایرانسل

موها را به روش های طبیعی روشن کنید روشن کردن مو

راهکارهای خانگی برای پهن کردن ابرو آلوئه ورا

اثرات میوه آووکادو بر پوست آووکادو

سرکه سیب راهی برای درمان جوش صورت آفتاب سوختگی

مدل تونیک ترک دخترانه 94 مدل تونیک زنانه

مدل ساپورت دخترانه 94 ساپورت

روش تغذیه پوست با ماسک های تخم مرغ پوست

جدیدترین مدل سرویس گردنبند و گوشواره 94 سرویس طلا 94

روشی برای جلوگیری از چسبیدن مژه ها بهم ریزش مژه