دوستان 2020

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

دوستان 2020

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی مدل لباس مدل آرایش طرز پخت آشپزی ایرانی لباس مجلسی

محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلسرد اثر محسن یگانه پیشواز

ام تی ان موزیک,محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلسرد اثر محسن یگانه,ا,کد آهنگ دلسرد,کد پیشواز ایرانسل,متن آهنگ دلسرد از محسن یگانه,پیشواز,مدل لباس مجلسی,ایرانسل

محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلسرد اثر محسن یگانه پیشواز

نیا بدرقه ی دلی که سوزوندیش خودت باعث شدی تو از خودت روندیش از خودت روندیش چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره به این نتیجه میرسم که تنهایی از تو بهتره با اینکه هرشب تا سحر از غصه خوابم نمیبره شبای غمگین لااقل تحملش آسونتره من تو آرامشم دنبال من نگرد میخوام تنها بشم دنبال من نگرد من تو آرامشم دنبال من نگرد میخوام تنها بشم دنبال من نگرد

ام تی ان موزیک,محسن یگانه  کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلسرد اثر محسن یگانه,ا,کد آهنگ دلسرد,کد پیشواز ایرانسل,متن آهنگ دلسرد از محسن یگانه,پیشواز,مدل لباس مجلسی,ایرانسل

ابانک : پیشواز پاپ ، ایرانسل کد پیشواز آهنگ دلسرد اثر محسن یگانه با متن کامل آهنگ دلسرد در ادامه مطلب .

ایرانسل کد پیشواز آهنگ دلسرد اثر محسن یگانه

٣٣١٨۶۶٠ / دلسرد / محسن یگانه

متن آهنگ دلسر محسن یگانه

دلسرد شدم از تو از این رابطه دلگیرم
نمیدونم کجامو فقط میرم

نیا بدرقه ی دلی که سوزوندیش
خودت باعث شدی تو از خودت روندیش
از خودت روندیش
چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره
به این نتیجه میرسم که تنهایی از تو بهتره
با اینکه هرشب تا سحر از غصه خوابم نمیبره
شبای غمگین لااقل تحملش آسونتره
من تو آرامشم دنبال من نگرد
میخوام تنها بشم دنبال من نگرد
من تو آرامشم دنبال من نگرد
میخوام تنها بشم دنبال من نگرد

♫♫♫

فکرت از سرم افتاد ته صبر منو دیدی
ولی حیف با غروری که تو چشماته نفهمیدی

نمیفهمی چرا الان واسم دلکندن آسونه
آخه کوهی که میریزه ازش چیزی نمیمونه
چیزی نمیمونه

تو باعث شدی
چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره
به این نتیجه میرسم که تنهایی
با اینکه هرشب تا سحر از غصه خوابم نمیبره
شبای غمگین لااقل تنهایی

چون تو کاری کردی با دلم که باید از تو بگذره
به این نتیجه میرسم که تنهایی
با اینکه هرشب تا سحر از غصه خوابم نمیبره
شبای غمگین لااقل تحملش آسونتره
من تو آرامشم دنبال من نگرد

مطالب بیشتر از سایت ما

محسن یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم پرنده اثر محسن یگانه پیشواز ایرانسل

آشپزی با مایکروفر طرز تهیه نیمرو با مایکروفر مایکروفر

محسن یگانه آوای انتظار همراه اول کد آهنگ پیشواز محسن یگانه آلبوم نگاه کد پیشواز جاده

طرز تهیه غذای مقوی برای کودک تزیین غذای کودک تزیین غذای کودک

ایمان قیاسی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دریا با صدای ایمان قیاسی ایرانسل

احسان حق شناس کد آهنگ پیشواز همراه اول دوستت دارم احسان حق شناس پیشواز

کیک و شیرینی طرز تهیه چیز کیک کدو حلوایى دو رنگه جوز هندی

سالار عقیلی کد آهنگ پیشواز همراه اول کاروان مست سالار عقیلی پیشواز

مازیار فلاحی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ طاقت غم مازیار فلاحی ایرانسل

معرفی بخورهای مفید برای پوست بخور پوست